Vis enkelt innlegg
Gammel 11-09-17, 16:18   #15
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.444
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du oppfordret til å stemme ved stortingsvalget?

Opprinnelig lagt inn av ullmor, her.

Synes det er rart å si at man ikke kjenner noen som vurderer å ikke stemme, som begrunnelse for å ikke oppfordre til å stemme. Har man altså så stor innsikt i hva folk tenker og gjør at man vet at alle stemmer?

Jeg kjenner sånn noenlunde til hvor engasjerte eller uengasjerte folk i min omgangskrets er. Jeg ville oppfordret direkte, som sagt, om jeg mistenkte noen av dem jeg faktisk omgås for ikke å stemme, men de fleste av dem har allerede lagt ut flertallige oppfordringer selv, og mange har stemt for flere dager siden (noe de villig vekk har delt i SoMe). Om noen av mine litt mer perifere bekjentskaper på fb velger å la være å stemme tviler jeg på at de blir særlig påvirket av min generelle oppfordring, som drukner i alle andre oppfordringer. Jeg tror neppe det syttiniende Aarebrot-sitatet på fb er det som sender en potensiell sofavelger til stemmelokalet, hvis ikke de første syttiåtte gjorde det, for å si det slik.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 11-09-17 kl 16:33.
My er aktiv nå   Svar med sitat