Vis enkelt innlegg
Gammel 26-10-12, 14:22   #103
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sletting av blogg (og kommentarer!) på FP?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Akkurat, Lykken!

Jeg for min del tror ikke at en "jeg føler at jeg har blitt behandlet sånn og sånn" og "du har sagt det" og "nei det har jeg ikke"- sak ville formert seg i fjørten forskjellige diskusjoner og furting og snurting i det uendelige på et forum dominert av menn.
Det betyr ikke at menn ikke har sine "svakheter," (hvis det i det hele tatt er en svakhet å snakke seg gjennom ting, jeg synes ikke det) men unødig prat og dveling ved ting er ikke noe som karakteriserer de fleste menn jeg kjenner. Mange av damene jeg kjenner, derimot...

Usenet var nå dominert av menn og de flame warsene som gikk der får konfliktene på FP til å virke som milde irritasjoner .

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat