Vis enkelt innlegg
Gammel 11-09-17, 01:48   #18
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.028
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Prisestimat hårfarge?

Opprinnelig lagt inn av Musemus, her.

5000??! Nå må du legge ut bilde.

Som sagt går jeg sikkert ikke til den rimeligste frisøren og til den prisen får jeg nye øyenbryn med på kjøpet. Men jeg har ikke betalt under 3000 på maaange år hos ulike frisører. Jeg har nok ganske krevende hår (og er ganske spesifikk selv) så jeg må stole på at frisøren skjønner meg og er dyktig på farger som kler meg og ikke gir meig lugg og varme nyanser jeg ikke kler. Jeg sitter i frisørstolen i opp mot tre timer også

Hjemmefarging fungerer ikke på mitt hår. Det blir ujevnt selv om jeg bruker to pakker og gråhårene mine (og de er det dessverre veldig mange av nå) tar ikke til seg fargen over hodet.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat