Vis enkelt innlegg
Gammel 23-03-09, 20:22   #4
Tito
I gapestokken
 
Tito sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.471
Tito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Var du flau over foreldrene dine i oppveksten?

Ja, jeg var flau over dem. Moren min har leddgikt, og hadde en tendens til å stønne ganske spesielt når hun gikk i trapper. Jeg husker jeg hadde mest lyst til å synke ned i et stort hull når jeg var ute og handlet med henne. I tillegg hadde hun en tendens til å bryte ut i spontan sang over alt eller ingenting. Far gjorde ofte hagearbeid i bar overkropp med magen dissende utenfor buksa og rørleggersprekken blottet for alle å se. Det var også veldig pinlig.

Håper ikke mine barn blir flaue over meg noen gang, men det er vel stor sjanse for det. Jeg er i hvert fall ikke flau over foreldrene mine i dag, og det er vel det som er det viktigste. Altså, som ungdom er man gjerne i en usikker periode og vil gjerne være kul og gå inn i mengden. Og det er vel da at usikkerheten gjør at man blir flau over foreldrene sine. Når man kommer over den perioden, ser man at det egentlig ikke var noe å være flau over.

__________________
A mother who radiates self-love and acceptance actually vaccinates her daughter against low self-esteem.
- Naomi Wolf
Tito er ikke aktiv   Svar med sitat