Vis enkelt innlegg
Gammel 25-10-11, 21:31   #26
Odelia
Bør lage seg en tittel selv
 
Odelia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 4.825
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: [iPhone4] De sier jeg har fått fuktskade!

Så bra at det ordnet seg!

Jeg opplevde at telefonen min sluttet å lade en gang, og sendte den inn til verkstedet på bakgrunn av reklamasjonsretten. Garantien var akkurat gått ut så verkstedet prøvde seg først om at de ikke ville dekke reperasjon. Da jeg slo i bordet med kjøpsloven endret de innstilling, men prøvde seg så med å si at telefonen hadde fått ripe i glasset og at de derfor ikke kunne reparere den med mindre jeg ønsket å skifte deksel (hvorpå jeg måtte betale for denne reperasjonen selv). Det ønsket jeg ikke, og det var heller ikke relevant for den feilen jeg leverte den inn for, og da hostet de opp noe om at den hadde fått fuktskader og at dette var årsaken til feilen (ripen var ikke gjennomgående så dette var helt klart bullshit). Jeg var rimelig sikker på at dette ikke kunne stemme og ba dem derfor om å utdype dette nærmere, samt redegjøre for hvorfor evt fuktskader kunne ødelegge ditten og datten som jo var relevant for feilen jeg reklamerte på, men det kunne de ikke så de ga seg til slutt (måtte forøvrig true med Forbrukerrådet før de ga seg). Jeg har lite peiling på telefon, men har i alle fall erfart at enkelte prøver seg med fuktkortet så snart de enser en mulighet så kanskje greit å ha det i bakhodet til en evt neste gang.

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat