Vis enkelt innlegg
Gammel 25-10-11, 22:44   #28
Odelia
Bør lage seg en tittel selv
 
Odelia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 4.825
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: [iPhone4] De sier jeg har fått fuktskade!

Opprinnelig lagt inn av Bloppy, her.

Det finnes på det aller fleste telefoner i dag en sensor som endrer farge om den er blitt utsatt for fuktighet.

Jeg tipper du fikk igjennom det på ren goodwill Odelia.
Jeg har jobbet i bransjen noen år, og man er ganske klare på at reklamasjonsretten frafaller om produktet er fuktskadet eller har vært utsatt for fysiske ting.
Feks en sprekk i glasset tyder på at den har fått seg en trøkk. Og den trøkken kan veldig gjerne forårsake snodige feil og mangler på telefonen. Det er så mye mikk makk tett i tett, og de færreste telefoner er bygget for å tåle veldig mye dessverre.

Man skulle gjerne sett at produsentene klarte å lage telefoner som kunne tåle litt mer men. Min iPhone har holdt overraskende bra. Den har hatt noen tøffe møter med gulvet etc. Men den holder seg godt. Nå vil den ikke på lydløs da, for den har fått en sprekk i plasten rett ved knappen.

I mitt tilfelle tviler jeg på at ripen hadde noe med feilen å gjøre da den for det første oppstod mange måneder i forveien (sannsynligheten for at den da er innledende vil vel da være særdeles liten), og jeg for det andre først fikk beskjed om at det var det og det som var årsaken til feilen, og skaden hadde ingenting med dette å gjøre (dette svaret fikk jeg pr telefon etter at telefonen var undersøkt, men dette hadde ikke de andre fått med seg).

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat