Vis enkelt innlegg
Gammel 15-01-10, 11:58   #2
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.411
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Flytogpassasjerer skal prioriteres foran pendlere, anbefaling fra Urbanet

Jeg skjønner at flytogpassasjerer blir prioritert foran pendlere, selv om jeg selvsagt skulle ønske at vi hadde et tognett som kunne håndtert begge deler.

Jeg tror ikke pendlere egentlig mister så mye arbeid som er merkbart for samfunnet, fordi de mest sannsynlig vil ta det igjen på kveldstid/i lunchen osv. Massevis av passasjerer som mister flyet sitt får kraftigere ringvirkninger, både umiddelbart og på lang sikt. Flypassasjerer er ikke bare turister, men mange som reiser i jobb.

Som pendler så skjønner jeg at det er skikkelig frustrerende.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat