Vis enkelt innlegg
Gammel 28-09-20, 12:48   #505
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.818
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2020 #2

Tror vi går for kaker og ikke dessert.

I dag har jeg kjøpt holdere til telys og små vaser i samme høstlige fargepalett. Tror de passer med bordkortene jeg har kjøpt. Storebror fikk ny skjorte i dag, håper den passer, og sokker er innkjøpt til begges dresser. Storebrors dress er nå levert på rens og konfirmantens dress ble prøvet igjen i går kveld. Vi legger den ikke ned nå, selv om den er kortere enn da vi kjøpte den (da var den litt lang).

Erlers tok vi ut takkekortene på fredag i samarbeid med fotograf og konfirmant og har bestilt portretter. Julegaver i boks der altså.
Kanelknuter ble bakt i helgen og ligger nå i fyser. Kaker tror jeg også er i boks. Skal bare bake en selv.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat