Vis enkelt innlegg
Gammel 23-10-19, 20:18   #28
P.K.
Mjau
 
P.K. sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 651
P.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Liker du å diskutere?

Jeg liker å diskutere fordi jeg nesten alltid lærer noe nytt, og får sett saker fra flere sider.

Diskusjon og konflikt må til for at verden skal gå videre, og så lenge man klarer holde det på et nivå som går på sak og ikke person.

... nien ganger må jeg innrømme at dersom jeg er frustrert, eller i dårlig humør, så kan jeg kverulere. Det kurerer mye gruff.

Jeg kan forstå at det kan være vanskelig å stå i stormen her inne, men jeg tror at det handler om at det er mange dyktige og kunnskapsrike mennesker her inne som har ordet i sin makt. Det jan være overveldende, men for min del er det en av de tingene som gjør at det er hit jeg trekker når jeg har tid.

Mange her kjenner hverandre godt etter lang fartstid sammen, så noe som kan se noe 'blodig' ut er ikke alltid det.

P.K. er ikke aktiv   Svar med sitat