Vis enkelt innlegg
Gammel 23-01-11, 00:33   #14
Perhonen
Pessimistisk Optimist.
 
Perhonen sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 3.230
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Reparere vaskemaskin?

Jeg "reparerte" vaskemaskinen til særboeren min i dag. Den sentrifugerte ikke og tømte ikke av seg vannet. Tett lofilter for en gangs skyld igjen. Skrudde det ut og nå fungerer maskinen som den skal. Etter at jeg hadde klart å fylle vaskeromsgulvet med vann.Til tross for at jeg hadde ordnet meg utstyr til å samle opp vannet. Den maskinen er snart 9 år gammel. Og jeg har tømt lofilteret i den utrolig mange ganger. (Jeg kjøpte den da jeg ble alenemor... og byttet den ut med en med aquasafe på da jeg flyttet til blokk med vaskerom uten sluk).

Perhonen er ikke aktiv   Svar med sitat