Vis enkelt innlegg
Gammel 26-05-10, 15:39   #109
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.845
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor mye bruker dere på mat i måneden?

Vi bruker ca 10 000 kroner i måneden på mat og husholdningsartikler. Vi er to voksne og fire barn. Jeg prøver å være bevisst på pris og planlegger og handler ganske smart(det er nesten alltid jeg som handler inn), men vi kommer visst aldri under denne summen uansett.
Noe av grunnen er nok at vi så ofte har middagsbesøk. Vi lager middag til ihvertfall ett ekstra barn/en ungdom minst 3-4 dager per uke i snitt, og vi har ofte flere middagsgjester og arrangerer også middager/selskaper ihvertfall tre ganger i måneden. Og dermed bruker vi mye penger. Jeg ønsker egentlig å bruke mindre, tror vi kan spare en del på å finne frem til rimeligere festmat (når vi har selskaper tar vi nok litt av).

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat