Vis enkelt innlegg
Gammel 25-08-22, 13:17   #4
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.129
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avsnittsinnrykk på engelsk

Jeg er enig i at blank linje mellom avsnitt er det som er enklest å lese, men dette er jo noe som bør bestemmes når teksten skal settes/publiseres, og ikke av den som skriver/oversetter/språkvasker. Jeg synes at når man skriver en tekst, bør man sette inn avsnitt med enter-tasten, og så er det de som bestemmer layouten som definerer hvordan dette til syvende og sist skal se ut. Da kan det endres for hele teksten samtidig, i stedet for at man skal skrive inn (eller fjerne) innrykk manuelt.

(Det var jo ikke det du spurte om, men jeg er enig med C3PO i at det ikke finnes én standard, samme hvilket språk det er snakk om.)

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat