Vis enkelt innlegg
Gammel 18-03-10, 20:25   #58
slaraffen
litt gøy på håret
 
slaraffen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.736
slaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Flere slutter å vaksinere, WHO frykter utbrudd av meslinger

Tatt fra vaksinedebatten på sol i dag:

Kanskje det er et problem at vi har for mye vaksine og medisin?
Da tenker jeg først og fremst på det faktum at det rett og slett blir for mange mennesker på jordkloden.
Hva blir framtidens krig? Jo, krig om vann og mat!
Mange svake individ med dårlige gener formerer seg også videre og gjør at menneskeslekten blir svakere.
Dette er et veldig vanskelig, men viktig spørsmål som bør diskuteres av verdenssamfunnet!
Jeg driver med husdyr, og det forventes at jeg luker ut alle dyr med skavanker og medfødte små-feil fordi det er med på å forringe sauebestanden.
Kanskje vi har blitt for ømfintlige og at død og sykdom oppleves som noe grotesk vi ikke lengre har noe forhold til?
Før var pårørende med å stelle de døde og døden var noe naturlig, barn så slakting på gården og visste hvordan maten ble til.



Så selvsagt bør man ikke vaksinere. Befolkningskontroll og krig og fred og sånt, vet dere

..Og vi gidder vel ikke å bry oss med at medfølelse er en av de tingene som gjør oss til mennesker? Eller at det er denne typen holdninger man vanligvis forbinder med en Mann Med Bart som startet masseutryddelser av mindreverdige


Og jeg mener ikke at dette er holdningen til alle som ikke vaksinerer, jeg bare synes det er skremmende å se at det finnes folk med slike holdninger.

__________________
I am a Bear of Very Little Brain, and long words bother me. - A.A. Milne
slaraffen er ikke aktiv   Svar med sitat