Tråd: Buekorps
Vis enkelt innlegg
Gammel 20-05-16, 12:31   #104
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.782
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Buekorps

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Ellers er jeg ikke med på at denne tråden latterliggjør konseptet buekorps. Vi ønsker jo å lære mer? Når de første svarene som kom slett ikke førte til at vi skjønte mer av konseptet måtte vi jo spørre og grave videre. Mulig det kan oppfattes som spydig, men sånn var det slett ikke ment.

Det Stompa sa. Jeg skjønte ikke noe av buekorps, og synes denne tråden har vært (i hvert fall delvis) oppklarende. Jeg har ikke tenkt tanken at jeg eller noen andre har gjort narr eller ledd av barn. At jeg ikke skjønner konseptet er noe annet, men det har vi uvitende vært ærlige på, det er nettopp det vi spør om. Jeg er ikke i mål ennå, heller. Det er fremdeles ikke veldig klart for meg.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat