Vis enkelt innlegg
Gammel 01-09-17, 22:25   #246
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.461
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #3

Et postkort! Et ekte postkort, i postkassa, frimerke og det hele! Fra noen eldre slektninger av mannen (søskenbarn av min svigerfar, tror jeg), som heller ikke mannen min hadde møtt, før de tok imot oss og vennene våre som om vi var lenge savnede familiemedlemmer, på feriestedet sitt på Fugløya i Nordland i sommer. Fantastisk hyggelige, fine og gjestfri folk, på et eventyrlig vakkert sted. Minne for livet!

Også skulle jeg ønske verden var som arbeidsplassen til Maverick.
Men synes også det er hyggelig når min bosnisk-muslimske kollega inviterer den nyansatte, unge serbiske kollegaen hjem til seg og sin kone på mat, fordi han tenkte at hun nok savnet mat fra hjemlandet.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 01-09-17 kl 22:37.
My er ikke aktiv