Vis enkelt innlegg
Gammel 19-09-18, 13:44   #2
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.446
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvem drepte Birgitte?

Jeg har sett de første episodene, og håper virkelig denne serien er det som skal til for å få en løsning. Det ble jo lagt veldig opp til at det var en annen gjerningsmann, var det i episode 2? Samtidig så vil en slik serie alltid ha en vinkling og en tanke, de kan ikke gjengi informasjon helt objektivt, og derfor blir jeg også litt skeptisk når det dukker opp en gjerningsmann som er så opplagt at alle skjønner at det kan ha vært ham.

Jeg syns det er verdt å grave i dette, for denne saken preger fortsatt de involverte og nærmiljøet, og fetteren er jo fortsatt stemplet. Han mistet vel en jobb til og med, da det var kjent hvem han var?

Jeg må få sett mer, kjenner jeg. Og er også veldig glad for at det er opprettet en cold case-gruppe. Det er flere uoppklarte drap på jenter som var jevngamle med meg da de ble drept, og jeg har lest mye om alle sakene.

Timar er aktiv nå   Svar med sitat