Vis enkelt innlegg
Gammel 15-12-16, 22:46   #68
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Satire om innvandring - burde man la være?

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Idiotskole. Bare at de har diskutert det er ille nok. Ser de ikke hvor mye slike hendelser trekker debatten ned? Alt jeg har lest i kommentarfelt er islamkritikk og "vil de ikke feire jul får de dra hjem".

På vår skole deltar så vidt jeg kan se alle muslimene i klassen til mine barn feks i både Lucia og når de synger Tenn lys.

... og jeg kom akkurat hjem fra juleavslutning med fineste klassen på fineste skolen, der det ble sunget julesanger om både nisser og barn i krybben, hvor de på toppen av det hele dro til med "Til ungdommen" av Nordahl Grieg.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat