Vis enkelt innlegg
Gammel 04-01-17, 10:32   #10
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kort sveis som ikkje trenger styling?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Ja, noe Twiggy-ete? Kommer an på håret ditt, da.

Eg har nok ikkje guts nok til å gå for det, sjølv om eg synes det er fint! Mulig det kan komme i fase to om eg vågar å klippe det masse no. Veldig masse.

Opprinnelig lagt inn av Trixie, her.

Mitt hår trenger ikke styling, men spørs jo hva du mener med kort da. Jeg har sideskill, lang skrånende lugg og relativt kort i nakken.

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Spørs jo på hårtyper da.
Jeg synes det er minst styr med en bob med sideskill, lang lugg og kort oppklippet bak.
Jeg dusjer, tar i skum og drar det bak ørene. Kler på meg, litt sminke, spise en banan og sette frem mat til gutta. Ut og gå tur med voffen og innen det har håret tørket som det vil.

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Jeg har kort bob med veldig kort nakke (når jeg har giddet å komme meg til frisøren), og jeg gjør niks og nada annet enn å vaske håret og børste det. Synes det ser fint ut, jeg.

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Hva mener du med styling? Jeg har aldri brukt føner eller krølltang eller noe. Vasker, greier (nå når jeg har litt lengde på det) eller kjører fingrene gjennom det, og løper ut døra. Kan være jeg klæsjer litt gelé eller skum i det hvis jeg har tid eller føler for det.

Det kan eg gå med på.



Det kan nok sjå ut til at eg går for ein kort bob, kanskje med litt kort nakke og lengre framme sånn at eg får lugg bak øyrene. Får høyre litt med frisøren kva ho tenker. Det er litt utfordrande både med litt fall og eit merkelig og veldig tydelig midtskil (som ikkje er på midten )


Takkk for alle innspel! Kom gjerne med fleire.

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat