Vis enkelt innlegg
Gammel 08-03-15, 12:50   #20
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.867
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sy inn en skallbukse?

Opprinnelig lagt inn av Chablis, her.

Er de så dyre? Har bare sett til tusen kr jeg, men o det er de som passer så er det jo bedre å kjøpe det, enn en bukse som faller av.

Jeg synes 1000,- er litt stivt ja, men forsåvidt greit nok om noen av de yngre kan arve.

Opprinnelig lagt inn av Chablis, her.

Bergans er for vidt her også, er ikke enkelt å finne bukser.

Kjøpte en Bergansbukse på salg til henne i fjor, og nå passer den perfekt på lengde (i str. 140), men den er helt latterlig vid til henne. Greit nok at hun er sped altså, men det er jo nesten plass til to av henne.

Opprinnelig lagt inn av løve70, her.

Belte er det eneste som funker her, ingen av de buksene vi har prøvd er smale nok

Om ikke Skogstad-buksene noen viste link til passer, tror jeg det blir den Bergansbuksa vi har i hus med belte. De andre vi har prøvd passer dårlig.

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Vi har hatt POP bukse med belte en gang. Ikke optimalt for den er jo veldig vid så det ble snurping de luxe. Eldste ble etterhvert så vant med å hipse på alle buksene sine at det ble en vane. Nå har han konvertert til kun Adidas treningsbukser til all slags vær og anledninger. :snart tenåring:

Ja, frøkna her vil heller gå i bare jeans og bli våt enn å bli sett med bukse med seler. Det blir vel ikke så lenge til selve konseptet utebukser er helt håpløst også.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat