Vis enkelt innlegg
Gammel 06-07-17, 17:40   #12
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Faktisk.no lansert!

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Men de har allerede kommet med "faktaer" som ikke er 100%
Man har ingen sikre konklusjoner på hva flytting av matjord gjør. De problematiserer overhode ikke arondering og avlingstap på nydyrking og konkluderer med noe som man ikke kan gi en fasit på. Nemlig avlingsnivå og kvalitet. Jeg kan ikke nok om de andre områdene, men jeg ble ikke særlig imponert over det jeg leste.

Skal man være _fasiten_ bør man også være rederlig.

Men veldig interessant å lese BAK påstandene da, Floksa. Bildet nyanseres jo noe begge veier. Både vedr SPs nedjustering av tall, hvete som ikke holder god nok kvalitet og opparbeiding av større arealer andre steder for å kompensere. Jeg liker det.

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat