Vis enkelt innlegg
Gammel 18-08-16, 16:50   #18
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken sportsbutikk får man best service i?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jo'a. Men Oslo sportslager er helt i grenseland av hva jeg har tid til i dag.

Og Chillout høres veldig dyrt ut. Spesialbutikk på Løkka?! Hmm ... jeg skal jo ikke akkurat trekke i Andesfjellene i tre måneder, lizzom.

Ser at det kan være i utkanten altså. Jeg kjøpte liten Osprey-sekk der, til en billigere penge enn jeg kunne finne andre steder. Oslo Sportlager er heller ikke billig, syns jeg. Men absolutt en butikk jeg anbefaler og skulle de ikke kunne hjelpe går du forbi både Intersport, Sport1 og g-sport på vei til XXL.

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Har hørt mye bra om Jentesport ift sekker. Selv har jeg kjøpt sekk på sportsbutikken som ligger ved Saga kino, men da hadde jeg valgt produkt før jeg gikk dit så jeg vet ikke hvor gode de er på det. Jeg har Osprey.

Jentesport hadde jeg glemt! Jeg tenker alltid at jeg vil innom når jeg går forbi, også glemmer jeg det neste gang jeg har behov for noe de kan ha. Godt å høre du fikk god hjelp på Sport1 altså, det veier opp for min opplevelse.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat