Vis enkelt innlegg
Gammel 15-08-13, 11:08   #11
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.446
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Jente 4 år]: Hva slags bukser?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg har alltid likt godt slike tynne, baggy jeans fra f.eks. Name It e.l. De er pene, lette å bevege seg i og har bred strikk i livet. Kan også reguleres. De er søtere jo yngre ungen er, spør du meg, men min 11-åring bruker fremdeles slike og elsker dem.

Slike har vi også brukt mange av her, til mine fyrstikkjenter. Kappahl har også brukt å ha noen fine. Skinny jeans er det ingen av dem som har likt, men nå har åtteåringen begynt å bruke slike tights som ser ut som jeans. Hun har to, den ene kjøpt på Kappahl, den andre på Wow. Problemet med tights er at også disse noen ganger er for slakke i livet for minstejenta mi, og de kan jo ikke reguleres. Ofte har jeg måttet sprette dem opp i linningen for å stramme strikken inni, men noen ganger er strikken sydd fast, og da går det ikke. Så fortsatt er det myke, baggy bukser med god og bred strikk i livet som er det beste.

Men jeg synes ellers ikke det er så upraktisk med hverdagskjole/skjørt/tunika med en god strømpebukse/tights/ullbukse under. Så lenge kjolen eller skjørtet ikke er lenger enn til knærne. Det finnes utrolig mye fint!

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 15-08-13 kl 11:15.
My er aktiv nå   Svar med sitat