Vis enkelt innlegg
Gammel 05-07-18, 10:25   #27
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.952
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva tenker dere om "Pride"?

Jeg var usedvanlig enig med Blå. Hun formulerte deg jeg tenkte usedvanlig godt.

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg syns det er fantastisk at Pride har tatt av og blitt mainstream, som Blå sier. Det eneste jeg har lagt merke til av kommersialisering er at store bedrifter som DNB, Telenor og Statoil har regnbuelogo på SoMe, og det syns jeg er helt storartet.

Jeg jobber som konsulent i et av disse skikkelig store selskapene som valgte å ha regnbue-logo på facebook. Jeg vet dog at det ikke skjedde uten en del diskusjoner ettersom de har en del ansatte som med stor sannsynlighet ikke har et like avklart forhold til LGBT. Og kanskje nettopp derfor synes jeg det er enda litt viktigere. At selskapet på toppen står frem og sier klart fra at dette er greit for dem.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat