Vis enkelt innlegg
Gammel 18-09-18, 18:19   #4
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.459
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julekalender til en eldre dame

Jeg lagde en gang en fotokalender til en venninne. Kjøpte et lite album med bare rene kartongsider i, og brukte fotohjørner (du skjønner hva jeg mener ja?), hvor jeg satte bilder med baksiden ut, og skrev tall på baksiden, ett bilde på hver side. Så måtte hun snu ett bilde hver dag. På albumsiden bakom hvert bilde skrev jeg en liten kommentar om bildet, når og hvor det var tatt, og noe om anledningen. Jeg satte inn bilder fra hele den tiden vi har kjent hverandre (ca 20 år), hulter til bulter i tid, og ikke kronologisk, fra ting vi har opplevd sammen. Den ble hun enormt glad for. Album i passende størrelse fant jeg på en tilfeldig fotobutikk (det var litt flere enn 24 ark, så det ble noen ark til overs da, bakerst i albumet).

Tenker at en mor også ville satt pris på en slik kalender.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 21-09-18 kl 11:24.
My er aktiv nå   Svar med sitat