Vis enkelt innlegg
Gammel 04-02-17, 12:39   #11
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avtaler i kalenderen forsvinner

Opprinnelig lagt inn av star, her.

Jeg har vært innom den tanken også. Men selv når jeg er 200% sikker på at jeg har trykket på alt så er de plutselig borte. Jeg ser de i kalenderen med riktig farge (de ulike kalenderne har ulik farge), men neste gang jeg skal sjekke så er ikke avtalen der.
Kan det være noe med internett tilgang? Jeg er ikke konstant tilkoblet det world wide web
Men som sagt, jeg gjør ikke noe annerledes nå enn i fjor.

Ja, kanskje det? Tenker også at dataene kanskje overskrives av nullverdier på et eller annet tidspunkt (selv om det virker litt rart). Eller at det er en synkroniseringsfeil.

Har du prøvd å logge deg direkte på Googlekalenderen og legge inn der?

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat