Vis enkelt innlegg
Gammel 02-07-18, 00:06   #5
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips til oss på bobiltur på Sørlandet

Dersom været er fint hadde jeg valgt Sjøsanden camping i Mandal framfor Rossfjord. Rossfjord og sørlandsbadet er greit om det er kaldt og dårlig vær, men stranda er dårlig og Lyngdal er ikke fin plass. (Sorry Lyngdøler).
Ved fint vær er Lomsesanden i Farsund også flott, men værmessig litt mer utsatt enn lenger øst.
De gamle små Sørlandsbyene, Flekkefjord, Farsund, Mandal, Lillesand, Grimstad, Tvedestrand og Risør er veldig fine synes jeg.
Tettsteder som Lyngdal, Søgne, bydeler utenfor Kristiansand og sånn hadde jeg droppet.

Mineralparken i evje skal forresten være bra.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat