Vis enkelt innlegg
Gammel 14-11-19, 23:08   #1
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.940
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Spørsmål

Støyreduserende headset

Mine særdeles godt brukte Bose Quiet Comfort In ears har fått brudd på ledningen så jeg må se meg om etter nye. Pris er ikke superviktig, men at det har god aktiv støyreduksjon, at de er behagelig i øret (at jeg ikke blir svett eller sår) og at jeg kan ligge med de uten at det byr på problemer. Med de jeg har så er det noen stillinger jeg må gjøre noen småjusteringer for at det skal bli behagelig, men all in all er jeg godt fornøyd med de. Så spørsmålet er jo om jeg rett og slett skal gå for samme type nå, bare oppgradere til nyere modell eller utforske andre merker eller modeller.

Tilleggsinfo: Gjerne trådløse, men uten bøylegreier hvis det er å oppdrive til in ears og så hører jeg mest klassisk musikk ift lydbilde.

Erfaringer eller tips?

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo

Sist redigert av IzziCreo : 15-11-19 kl 03:06. Årsak: Tilleggsinfo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat