Vis enkelt innlegg
Gammel 11-03-20, 15:39   #188
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.792
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Reise i disse corona-tider?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg forholder meg til retningslinjer gitt av folk som kan noe om dette. Jeg er en skarve lagleder uten noen form for medisinsk kompetanse og vår beskjed til spillerne er at det er HELT greit om folk velger bort trening akkurat nå, at det er strengt forbudt å komme på trening hvis man er selv ubetydelig syk, men at vi ellers forholder oss til FHI, NFF og klubben.

Jeg er jammen ikke sikker på om de retningslinjene er gitt av noen som kan noe om dette, all den tid legene som har kompetanse på dette anbefaler lockdown. FHI og Helsedirektoratet har hittil vært alt for bakpå, og har kommet med råd som har vært alt annet enn forsvarlige, så jeg stoler mer på sykehuslegene, som er de som skal ta imot alle de syke, enn på noen andre nå, kjenner jeg.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat