Vis enkelt innlegg
Gammel 28-03-17, 12:11   #12
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.424
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Finnes det fine skinnsofaer?

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Jeg har aldri hittil sett en skinnsofa som jeg har syntes har vært fin eller god å sitte i. Svigers har skinnsofa, den er helt forferdelig å sitte i. Man kan ikke lene seg noen vei, for da sklir man bare av. Bare mulig å sitte veldig pent. Ikke er den fin heller. Og kald.

Det er mange som er både finere og bedre enn den de har altså, men jeg har ikke sett noen jeg synes har vært fine eller gode nok til at jeg kunne tenke meg å ha den selv. Jeg synes de aller fleste er glatte og kalde. Så jeg hadde ikke kjøpt det av hensyn til noen som var på besøk et par ganger i året. Da hadde jeg heller kjøpt en svært kraftig støvsuger.

Den du viser var fin liefje, men den hadde vært enda finere om den var i stoff.

Finnes i stoff også. :-D Men er finest i skinn! Så det så.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat