Vis enkelt innlegg
Gammel 12-04-10, 13:43   #93
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.329
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Når naboen kommenterer rompa di

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Næh, jeg ville nok ikke beskrevet det som et kompliment som varmet hjertet mitt, men sagt av rett person, med rett glimt i øyet hadde jeg ikke blitt fornærmet eller sur på noe vis. Da kunne det attpåtil vært gøy.

Hvis en vilt fremmed fyr på gata hadde brølt det etter meg så hadde jeg nok stusset litt, kanskje blitt irritert og hvertfall tenkt at det var merkelig og unødvendig oppførsel. Hadde naboen gjort det hadde jeg hvertfall tenkt det siste.

Det har jeg vært inne på to ganger allerede i tråden, at det er person- og situasjonsavhengig.

Mhm, det er den derre stadige hevdingen at dette er en hyggelig ting som jeg stusser på. Altså, riktig person, riktig tidspunkt - selvfølgelig. Da er jeg også game.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat