Vis enkelt innlegg
Gammel 06-03-21, 10:15   #14
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det nyeste og beste hyttetoalett når man ikke har kloakk/avløp

Opprinnelig lagt inn av Sol, her.

Jeg måtte sjekke hyttekommunene min, og spør, siden dette tydeligvis er noe du kan! Kommunen definerer avløpsvann urin el annet som skylles ut m vann. Men det gjør jo ikke det i Cindy, det er kun urin som går i en grøft. Er det fortsatt innenfor definisjonen av avløpsvann?

(Nå skal det sies at det rent moralsk plager meg lite, det er jo ingen forskjell på hva jeg slipper ut fra Cindy og hva som havner i naturen om alle tisser ute. Eller i en bærbar tissedo som tømmes ute. Jeg er mest kunnskapstørst og nysgjerrig.)

Eg er ikkje stor ekspert altså men her hos oss blir urin strengare vurdert enn gråvatn. Vi fikk godkjenning på utslipp av gråvatn via Vera-system men ikkje Jets biotank. Vi søkte aldri om Cindy.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat