Vis enkelt innlegg
Gammel 19-03-21, 19:03   #1
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.119
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Underlag oppå parkett, til treningsrom

Vi skal flytte treningsrommet, til et større rom i huset. Det skal komme tredemølle, spinningsykkel, benkpressbenk, knebøystativ, boksebag, slynge, yogamatter og en del løse vekter og snacks.

Utfordring:
- Gulvet er parkett. Ikke verdens underlag om den får noen skraper, men vil helst ikke legge opp til å ødelegge den fullstendig heller
- Mannen min svetter AVSINDIG mye. Bøtter og spann.
- Vi er ikke superglade i å vaske og styre. Det nåværende treningsrommet har blitt ganske ekkelt...

Jeg tenkte sånne treningsmatter, også for å få et godt underlag for for eksempel han som løfter avsindig mye i knebøy.


Men der står det at det vil skade gulv om det kommer fukt under, og det vil det jo gjøre...

Så jeg lurer på
- Gulvbelegg under mattene?
- Et eller annet absorberende lag under mattene?
- Et eller annet absorberende lag over mattene?
- Noe helt annet?

Noen som har tips?

(Og ja, jeg vet vi er heldige. Den tredemøllen vi kjøpte som julegave til familien for vel et år siden, og det lille treningsrommet den har stått på, har virkelig vært en GULL investering dette året!)

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat