Vis enkelt innlegg
Gammel 21-03-21, 20:45   #10
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har koronaen medført noe som helst positivt for deg?

Jeg syns egentlig det var veldig veldig fint i den hjemmeskoleperioden i fjor. Vi hadde et utrolig harmonisk familieliv i den tiden. Det var negative ting rundt det også, men det var så fint hjemme og ungene var masse sammen.

Ellers har jeg kommet i gang med livsstilsendringer. Det har kanskje ikke noe direkte med koronaen å gjøre, bortsett fra at det jo medfører større risiko å ha fedme. Men det er jo noe jeg har tid til å fokusere på nå.

En annen ting er at vi kom i gang med ukeshandling for et år siden og det har nå blitt rutine. I tillegg har vi begynt å skrive månedsplaner for middager og det har vært utrolig positivt. Jeg skriver dem på data og tar vare på de gamle for inspirasjon. Så får ungene komme med innspill og jeg kan fordele deres ønsker utover måneden. Jeg syns det er utrolig godt å ikke måtte finne på middager hele tiden.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat