Vis enkelt innlegg
Gammel 30-12-11, 12:41   #6
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.206
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjøpe leilighet, hvor lenge før selge igjen?

Å bytte bolig koster ganske mye, både hva angår tid og penger. Det koster penger direkte i form av dokumentavgift, annonsering, betaling til megler, takstmann, fotograf, etc, samt kostnader i form av både tid og penger til den siste oppussingen/fiksingen før visning, utvasking av leilighet, pakking og flytting, etc. (Denne siden retter seg mot studenter, men var ganske OK angående boligkjøp. Der anbefaler man å eie boligen i minst tre år.)

Jeg ville ikke vurdert å kjøpe en sentral 2-roms i Oslo hvis jeg egentlig ønsket meg en større (og dyrere) bolig utenfor sentrum. Da ville jeg heller sett etter andre alternativer. Da jeg kjøpte min første bolig, kjøpte jeg en treroms. Tanken var at jeg da kunne leie ut det ekstra rommet om jeg skulle få for dårlig råd. I tillegg betalte jeg i starten kun renter, ikke avdrag. For meg var dette en god løsning. Kan noe lignende fungere for deg?

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat