Tråd: Ullpysj
Vis enkelt innlegg
Gammel 26-01-08, 21:26   #82
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.151
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ullpysj

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Unnskyld - den var litt dårlig forklart, og kanskje litt intern. Men har man vanket litt på forum så blir man litt lei av "Ja, så er jeg vel en dårlig mor, jeg da", hver gang noen sier at de syns "A er bra for barn, B er dårlig for barn". "Jeg er vel en dårlig mor, jeg, da, som lar babyen min på 10 måneder spise sjokolade", "Syns du jeg er en dårlig mor, da, som lar barnet mitt sitte forovervendt??"

Det er litt sånn "hitling" av en diskusjon - å kalle noen "dårlig mor" er utrolig tabu, og er ganske avsporende og overdramatisk.

(Nå må jeg si at når Aminta sier tøys som å kle barna sine med behandlet ull er å kle dem med giftstoffer så skjønner jeg at du er fristet, da.)

Du trigget rett og slett en kjepphest hos meg.

Tilbake til ulldiskusjonen: Devold -er det de som har superundetøy-stoff under ull? Det er jo en kombinasjon jeg selv bruker en del når jeg trener ute i kulda. Mens ull innerst holder deg våt, men fortsatt varm, transporterer superundertøyet fuktigheten bort fra kroppen, mens ulla utenfor holder deg varm. Tørr og varm, men andre ord. (Hva som skal være poenget med det i en pysj, derimot, aner jeg ikke. )

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat