Vis enkelt innlegg
Gammel 28-12-15, 00:35   #25
Christa
Bør lage seg en tittel selv
 
Christa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 3.166
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Sv: Noen som allerede vet hva de skal til sommeren?

Opprinnelig lagt inn av ming, her.

Vi skal feriere to uker i Italia med hele storfamilien (22 personer med smått og stort). Vi vurderer å kjøre nedover, og få sett litt av Tyskland på vei hjem igjen. Mannen skal på en festival nord i Tyskland en liten uke etter at «slektstreffet» er over, så jeg og ungene tar i tilfelle Kielferga og så toget videre, mens mannen blir igjen.

Vi drømmer om Italia, særlig om all den gode maten, og lange middager på restaurant, med all den gode maten. Men med en glutenalergiker her i huset så tørr vi ikke ta sjansen dessverre.

Men når jeg var liten kjørte vi ned til Torri del Benaco. Helt fantastisk opplevelse. Husker vi spiste snitzel som var større enn tallerkene våres på et sted vi stoppet for overnatting. Helt magisk synes jeg, (da ca 10-11 år), å bo på alphotel.
Håper dere får en fin tur.

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat