Tråd: Pokémon Map
Vis enkelt innlegg
Gammel 24-01-17, 23:57   #371
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.853
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pokémon Map

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

Hitmonlee henger stadig vekk borte i gata her. Det gjør Schyter også. Tenk så stas det var å fange sin første Schyter. Glansen har falmet noe, gitt.

Du Bluen, det er nesten så jeg ikke tørr spørre, men hvor langt på man gå pr candy med Dratini? Jeg har snaut 40 candy og burde egentlig samle nok til å oppgradere en nedre Dragonair enn den jeg har også. Så, 85 candy, hvor lang tid tar det, mon tro?

Det er dessverre 5 km per candy! Vi hadde ca. 60 da jeg begynte å gå, og det ble altså 20 mil.

Takket være tips fra gode, gamle Irma hev jeg meg på dør og sykla som en gal bort til Kultursenteret i kveld. Og jaggu var ikke Hitmonlee der fortsatt! Svær var han også, 2000 i CP. Nå har jeg komplett "norsk" generasjon 1, med andre ord. Det hadde jeg virkelig aldri trodd. Snublet over en Lapras på joggetur seinere på kvelden også, så dette ble en innbringende dag.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat