Vis enkelt innlegg
Gammel 21-06-11, 13:34   #82
Sundae
Bør lage seg en tittel selv
 
Sundae sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 1.417
Sundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt likt
Standard

Sv: Endring av prikkesystemet, Markedsplassen og M2

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Dette fortjener ihvertfall hvert eneste av de ti poengene jeg hadde å spandere - endelig en ekte clairvoyant på forumet!
(Ikke at jeg vet hvordan noe moddeforum foregår, men det kan bare ikke være annerledes enn dette. Er det ikke sånn så bør det bli sånn.)

Kan godt hende at jeg traff hodet på spikkeren. Skulle ikke forundre meg om det nå begynner å ramle inn forskjellige typer av tekniske bortforklaringer...

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Omtrent slik foregår det et sted i programmet som driver forumet når du sender en prikk i et underforum som har poeng-tak på 1:

Kode:
<?php
 
  if($forum == "FP-Treff" && $poeng > 1) {
    $poeng = 1;
  }
 
?>

«Hvis forumet er FP-treff OG poeng som gies er høyere enn 1 settes antall poeng til 1».

Host, host. Det blir litt som (også tidligere nevnt i en annen tråd) når jeg hentet lillesøster i barnehagen og hun hadde fortalt at mamma danser og synger Waka, waka som Shakira hjemme i stua (noe jeg virkelig ikke gjør!) og jeg - mens jeg dementerte - fikk "If you say so..."-blikket av de ansatte.

Men, alltså, jeg tror deg, HP.

Sundae er ikke aktiv   Svar med sitat