Vis enkelt innlegg
Gammel 13-10-16, 17:37   #75
Minerva
guru advisor
 
Minerva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Innlegg: 5.787
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Jeg så gråtevideoen, og ble nærmest litt knisete av Johaugs 4-åringaktige måte å hevde sin uskyld på. Men når det er sagt, så tror jeg ikke Johaug med vilje og viten har prøvd å dope seg, selv om det virker småtåpelig og ikke særlig oppvakt å ikke være orientert nok og/eller skylde på andre i denne saken.

Det skulle bli noe sånt som at jeg ikke synes veldig synd på frøken Johaug, men at jeg ikke håper at saken blir ødeleggende for videre skikarriere/klessalg.

Det virker som de har lagt seg på en gråte/hulke/sympati-linje. "Jeg har null skyld i dette, jeg spurte legen først". Litt snodig strategi, synes jeg. Hadde vært mer troverdig med at "her har vi feila, både legen og jeg. Jeg skal jobbe hardt for å vinne troverdigheten min telbasj att."

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat