Vis enkelt innlegg
Gammel 11-07-17, 17:20   #14
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.988
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Med kidsa til Oslo

Det finnes spøkelsesturer på Akershus festning. Vi var på en lignende tur i Savannah i USA, og ungene mine vil aldri gjøre noe sånt igjen ... for de ble vettskremt. Men de var både yngre og ganske pinglete.

Mat
Mathallen er bra, og hvis dere vil spise full middag så anbefaler jeg Hitchhiker i andre etasje. Eller Nighthawk diner for burger (Ikke den aller beste på smak, men kompenserer godt på stilen). Eller Way down south for sørstadsmat. Alt dette er Grünerløkka-ish. Den beste burgeren får dere på Kverneriet på Majorstua. Jeg liker thaimaten på Yaya' thai beach bungalow, men den fikk slakt i Aftenposten for litt siden. Det er nok bedre thaimat i området rundt Torggata.

Hvis det er varmt, så kan dere bade på Sørenga. Vi gjør ofte det, men jeg forsøker etter beste evne å ignorere at jeg ikke akkurat er den kuleste på den stranda. Og dette kan kombineres med burger på Bun's.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat