Vis enkelt innlegg
Gammel 22-12-17, 19:58   #176
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Jeg har aldri likt Giske, og synes han har vært irriterende og nedlatende når jeg har hørt ham eller sett ham, men jeg bare håper at vi (de?) ikke glemmer at det tross alt er et menneske bak alt dette. Med familie og barn. Det er fort å tenke at en slik fyr fortjener ALT som kommer, og det stemmer nok - men jeg tenker at han uansett gjennomgår den verste straff som noen kan oppleve akkurat nå.

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat