Vis enkelt innlegg
Gammel 22-12-17, 20:12   #179
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Vet ikke om jeg synes at å bli konfrontert med egne handlinger, og fortsette som nestleder i et av landets største partier, er den verste straff man kan gjennomgå. Derimot har jeg veldig vondt av hans kone og barn. Det er dog også hans ansvar at de nå må gå gjennom dette.

Jeg tror at det å henges ut i media som en seksuell predator, nok er ganske tøft. Han må jo nødvendigvis ha rettferdiggjort egne handlinger for seg selv (som man jo gjør, når man gjør noe galt med vilje), og det å få dem i fleisen på forsiden av landets nett- og papiraviser er sikkert utfordrende.

Å bli konfrontert med dette må han selvsagt stå i - men det å så blir satt i offentlig gapestokk, synes jeg kanskje er hakket verre. Og ja, det er hans ansvar å oppføre seg på en skikkelig måte, men det er vårt (medias) ansvar å håndtere dette slik at ikke uskyldige blir skadelidende for ting de ikke har noe med å gjøre.

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat