Vis enkelt innlegg
Gammel 09-08-18, 13:25   #6
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.461
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fordommer om nordmenn

Jeg har i grunnen ikke hørt så mange fordommer. Har hørt noe som er basert på erfaringer fra utlendinger som har bodd i Norge, og det går på det med å være veldig reservert, helt til man drikker alkohol, da er de dine aller beste venner, og neste dag, like reservert igjen.

Og litt at vi er sporty friskuser som er glade i friluftsliv. Og veldig, veldig rike (når jeg har reist i u-land).

Men jeg har ikke reist noe særlig på steder som er utsatt for fulle skandinaver i noen særlig grad, typiske partyplasser. Sikkert en del fordommer ute og går der, med god grunn.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat