Vis enkelt innlegg
Gammel 01-12-17, 22:25   #3
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.878
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva slags kalkulator?

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg tror det er lurt å vente med å kjøpe kalkulator som man skal bruke på videregående, med mindre man vet om det er Texas eller Casio som brukes der. Jeg har personlig bare brukt Casio kalkulatorer, men jeg vet at mange skoler bruker Texas.

Men at det er greit å ha en litt mer avansert kalkulator enn den man får på skolen er jeg enig i. På Claes Ohlsson har de endel enkel gode kalkiser som ikke er så dyre. Men som klarer å regne ut regnestykker med parenteser osv.

Takk for svar
Visste ikke at det var forskjell fra skole til skole - da lærte jeg noe nytt i dag også
Casio var greia i min tid også - husker at den jeg hadde kunne programmeres til å løse annengradslikninger - veldig avansert på slutten av 80-tallet. Mener å huske at den også holdt gjennom ingeniørstudiet.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat