Vis enkelt innlegg
Gammel 23-04-14, 10:25   #13
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.376
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Serieanbefaling: Justified

Usikker ang Netflix? Mulig de første sesongene er der.

Skilpadda: Det husker jeg ikke, men mulig det bare forsvant for meg. Jeg fikk intrykk av at hun, nærmest som en hevn overfor Raylan, bestemte seg for å bli en slags Bonnie til Boyds Clyde, og tok over bordellet.

Boyd har virkelig ikke greid seg bra denne sesongen, jeg lurer på hva som ligger bak? Ble det for mye på flere kanter? Trengte han å ha en Ava som så opp til ham, eller var det rett og slett det som fikk ham til å bli slapp? Og den kommentaren? Snakk om å være selvsentrert!

__________________


Sist redigert av Tallulah : 23-04-14 kl 10:31.
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat