Vis enkelt innlegg
Gammel 22-06-15, 08:44   #91
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.927
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sliter dere med å finne mat alle liker?

Jeg har det litt som Røverdatter. Det er stort sett meg som lager middag og jeg går litt lei av å finne på. Det er heldigvis ingen som klager på maten og selv om lillesøster ikke er veldig glad i fisk, så spiser hun uten å klage, men bare akkurat så mye som vi krever.

Hos oss er det greit å bare spise tilbehør. Selv om jeg altså tvinger litt fisk i lillesøster. Og krever at hun spiser minst en grønnsak (jeg pleier som oftest å ha to grønnsaksalternativ). Men hun er veldig småspist og må gjetes litt for å huske å få i seg nok næring.

Jeg har prøvd middagsplaner der alle skulle fylle på. Men det ble bare meg som fylte det ut. Vi har nå Adams annenhver uke og jeg synes det er deilig at det av og til er noen andre som finner på mat.

Alle har vel noe de absolutt helst ikke vil spise. Jeg liker ikke sild, mannen liker ikke fiskeboller og lillesøster liker ikke reker. Med andre ord har vi aldri sild eller fiskeboller og bare reker dersom lillesøster ikke er der, eller det er et alternativ til henne.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat