Vis enkelt innlegg
Gammel 22-06-15, 09:19   #94
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.172
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sliter dere med å finne mat alle liker?

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Jeg hadde forøvrig nektet at mannen ikke spiste fisk. Det fikk han bare starte med.

Virkelig?

Hadde mannen min, eller noen som helst annet forlangt ne slikt av meg hadde et vært på hue og ræva ut.
Ingen andre enn jeg selv definerer hva jeg skal like.

Til HI; Nei vi sliter ikke med å finne mat alle liker. Nå er det bare meg og mannen som bor hjemme, men også da ungene bodde hjemme var dette uproblematisk.
Det skal dog sies at jeg er en skikkelig curler når det gjelder mat, alle har fått mat de liker, og å lage ekstra til den som evt ikke liker det som bliir servert har jeg gjort massevis og funnet uproblematisk.
Jeg har alltid skrytt av at mine barn har vært veldig greie i matveien, men begge to sier nå i voksen alder at det er jo fordi jeg mer eller mindre har praktisert ønskekost.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat