Vis enkelt innlegg
Gammel 14-04-17, 19:51   #15
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Oreokake - kva gjer eg feil?

Eg lurer på om det har noko med temperatur å gjere. At det blir for kaldt i kjøleskapet. No lagde eg ei vellykka oreokake like etter jul. Samme framgangsmetode som alltid.

To månader seinare vart den ikkje bra.

No ser det ut til at ostekremen til gulrotkaka også trøblar. Har alltid lagd med Philadefiaost og Vita hjertegod, melis og litt sitronsaft. Det har aldri slått feil. Før no. Forsøkte så med romtemperert Tines kremost, romtemperert Melange (svigermors forslag), melis og sitron. Også dette vart for flytande til at det vart bra som muffinstopping lagt på med sprøytepose.


Kan det vere ein idé å ha meir melis i? Ser Niobe foreslår litt gelantin dersom det skjer igjen, men snakkar med da om sånne plater som skal blautleggast? Kor mykje trenger eg? Korleis skal ein blande gelantinen inn i kremen.

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat