Vis enkelt innlegg
Gammel 25-08-14, 18:00   #25
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.554
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor stor koffert vil jeg ha på en fire dagers tur til Vilnius?

Kindle har jeg ikke, pc vet jeg ikke om jeg skal ta med, kindle kjente jeg akkurat nå at jeg ønskt meg, også vurderer jeg fortløpende i hodet mens jeg skriver om jeg skal beslaglegge pc'n fra mannen eller ipad fra ungene, eller innse at det egentlig ikke er nødvendig med noe anna enn et par bøker, har sikkert ikke netttilgang for ipad eller pc likevel, så mobilen får holde?

Skal prøvepakke den lille kofferten og sjekke. Og tar evt den andre ved behov. Plass til garn er kjekt. SAS hotellet må mao lokaliseres.

Også tar jeg uansett romselig veske som håndveske (og heller en liiiten med meg i tillegg) for det er greit å ha ei stor nok til å putte ett og hitt i når man er på farten. Plass til bok og vann og lommebok og jakke/genser etter behov etc.

*begynner å få en plan*

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat