Vis enkelt innlegg
Gammel 24-09-17, 18:34   #1
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva gjør jeg med ujevn vegg?

Jeg driver og pusser opp et rom, dvs egentlig bare ommøblerer jeg, men så baller det på seg som sånt så ofte gjør. På den ene kortveggen (to meter lang) er det et ubrukelig fastsprikret skap som jeg skal rive ned. (Litt uklart for meg hvordan man gjør det, men jeg tenker noe med et brekkjern og en hammer? )

Såklart så har man på halve veggen satt opp veggstrie, men ikke malt eller striebelagt det som var bunnen av skapet, så der ser det ut til å være sponplate. Så når jeg har fjernet skapet så har jeg en vegg som har strie på halve og spon på halve, og sikkert en ganske stygg overgang.

Hva gjør jeg da?

__________________
2001&2005

Sist redigert av Acsa : 25-09-17 kl 15:45.
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat